
لامصب اینقدر گرمه که دائم الدوشَم =/ شما تابستونو چگونه میگزرانید ؟ *^*...
ادامه مطلب
بله و امروز آخرین روز تابستونه خداحافظ بستیxa0 خداحافظ تا لنگ ظهر خوابیدنxa0 خداحافظ بی کار و دوله بودنxa0 خداحافظ روز های گرم جلوی کولرxa0 خداحافظ لش بودن رو مبلxa0 خداحافظ نیمه شب ها نت گردی خداحافظ تابستون ۹۶xa0 *********** رجی: فردا باید برین مدرسه هاااا آیاتو : جدی جدی تابستون تموم شد !؟ xa0عسل : اینو باش !!! شب بخیرxa0 شو : منکه هیچ غلطی نکردمxa0 لایتو : من درخواست ویدئو...
ادامه مطلب